سومین مدیرعامل مایکروسافت: ساتیا نادلا

۲۷ مارس ۲۰۱۴ بود که Satya Nadella برای اولین بار به عنوان CEO مایکروسافت_پس از بیل گیتس و استیو بالمر_ در عموم حضور پیدا کرد.
مدیرعامل اسبق مایکروسافت، Steve Ballmer عادت داشت زمانی‌که در بین مردم حاضر می‌شود تاثیرات زیادی روی آن‌ها بگذارد و کارهای عجیب غریب و فکر نشده‌ای انجام دهد. در سال ۱۹۹۱ در یک گردهمایی در ژاپن، آن‌چنان کلمه “windows” را با شدت فریاد کشید که به تارهای صوتیش آسیب جدی‌ای وارد شد. شایعاتی وجود دارد که در سال ۲۰۰۰، زمانی که مایکروسافت ۲۵امین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گرفت، بالمر از یک کیک بزرگ به بیرون پریده‌است. همچنین در سال ۲۰۱۳، زمانی‌که اعلام کرد قرار است از مدیرعاملی مایکروسافت کناره‌گیری کند، متن خداحافظی خود را برای ۱۳۰۰۰۰ کارمند مایکروسافت در بین بلندگوهای Key Arena در سیاتل فریاد می‌زد و در بین اشک‌هایش می‌گفت “همتون در این اشک‌ها غرق شوید، شما در بهترین کمپانی جهان کار می‌کنید.”

اما Satya Nadella از این نوع مدیرعامل‌ها نبود.
نادلا، مهندسی عاشق ورزش کریکت، اهل حیدرآباد هند، که در گذشته در بخش سرویس‌های ابری مایکروسافت فعالیت می‌کرد و آوازه و شهرتش به‌عنوان یک مدیر مهربان، که زمان آزاد خود را صرف گذراندن دوره‌های آنلاین در حوزه علوم اعصاب و خواندن شعر می‌کند، در همه جا پیچیده بود، او درنهایت پس از ۲۲ سال فعالیت در بخش‌های مختلف مایکروسافت، پس از بیل گیتس و استیو بالمر مدیرعامل چهارمین شرکت باارزش دنیا شد. اما این بار این مایکروسافت تفاوت‌های بسیاری با کمپانی‌ای که در سال ۱۹۹۲ دید داشت و این کار را برای نادلا سخت‌تر می‌کرد.

ادامه ی آن را در ویکی لوپ بخوانید.

ویکی لوپ


وبلاگ اختصاصی تیم ویکی لوپ مایکروسافت ,مدیرعامل ,ویکی ,بالمر ,استیو بالمر ,satya nadella ,مدیرعامل مایکروسافت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

.: تاسیان :. مرجع مقالات رسمی سئو مدارس سماء شهرستان پاوه برون سپاری فروش سیستم های خانگی و تعمیرات ناودون بیمه ارزان خودرو,موتور,تالث,بدنه,عمرو... zibabashim شرکت مهندسی نما توسعه سازان پایدار